Основні запитання

icon-contract

Цей Договір є публічним договором – офертою (пропозицією) Приватного підприємства «Дрім Арт» (надалі по тексту – «Продавець») з фізичною особою або юридичною особою (надалі – «Покупець»), що включає всі суттєві умови організації купівлі – продажу дистанційним способом (тобто через Інтернет – магазин).У відповідності зі статтями 633, 641, 642 Цивільного Кодексу України та Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 №103 даний документ є офертою, а факт здійснення Покупцем замовлення, в усній (по телефону або в магазині, офісі) або письмовій (через сайт або електрону пошту) і отримання даного замовлення Продавцем – є повним та безперечним прийняттям даного публічного договору та інформації викладеної на сайті.

Використання послуг та купівля товарів, що надаються інтернет-магазином pressmarket.com.ua передбачає згоду особи, що користується послугами або купує товар з правилами, строками, обмеженнями та іншими умовами співпраці, викладеними в даному документі

На підставі вищезазначеного, уважно ознайомтесь з даним договором (публічною офертою) і якщо Ви не згодні з будь-яким із пунктів оферти, будь ласка, покиньте сайт.

  1. Терміни та визначення.

1.1. «Товар» – книги, журнали, газети та інша друкована продукція, що пропонуються до продажу в Інтернет-магазині, або вже придбані Покупцем у Продавця дистанційним способом.

1.2. «Інтернет – магазин» – сайт Продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі – продажу на підставі ознайомлення Покупця з запропонованим Продавцем описом Товару на фотознімках, за допомогою мережі Інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром – дистанційним засобом продажу товару.

1.3. «Істотний недолік Товару» – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

  1. Предмет договору.

2.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору. Текст договору – оферти (далі – Договір) розміщений за адресою: pressmarket.com.ua

2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняттям Покупцем умов Договору вважається здійснення та оплата Покупцем замовлення в письмовій (через сайт) формі і отримання даного замовлення Продавцем.

2.3. Інформація про Товар:

– Товар представлений на сайті інтернет-магазина через фото-зразки.

– Товар може відрізняться від фото-зразків, але обов’язково буде відповідати характеристикам вибраної позиції.

– Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією-ціною й описом товару.

– На прохання Покупця менеджер Інтернет-магазину може надати (по телефону або за допомогою електронної пошти) іншу інформацію, необхідну і достатню, з точки зору Покупця, для прийняття ним рішення про покупку товару.

– Зазначена на Сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку.

– У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину із першою нагодою інформує про це Покупця (по телефону або за допомогою електронної пошти) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв’язатися з Покупцем дане замовлення вважається анульованим.

  1. Порядок оформлення замовлення.

3.1. Покупець самостійно оформлює замовлення в Інтернет – магазині через форму «кошика», або зробивши замовлення по електронній пошті, або за номером телефону, вказаному в розділі контактів Інтернет – магазину.

Приймаючи даний Договір, покупець підтверджує, що:

А) на момент купівлі товару йому виповнилось 18 років;

Б) інформація, що надається під час замовлення товарів або послуг є правильною та актуальною;

В) надана контактна інформація може бути використана з метою інформування про зміни у роботі, акційні пропозиції чи іншу інформацію пов’язаною з діяльністю Продавця.

3.2. Строк формування замовлення може становити до 1 робочий день з моменту подання заявки. В разі, якщо замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк формування починається з першого після вихідного робочого дня.

3.3. Покупець отримує рахунок на оплату з реквізитами Продавця по електронній пошті.

  1. Порядок оплати замовлення.

4.1. Покупець може оплатити замовлення наступними способами:

1) за допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, що вказаний в рахунку (Покупець оплачує замовлення протягом трьох днів з дати отримання рахунку в розмірі 100% передплати).

2) за допомогою карт Visa / MasterCard, шляхом переказу коштів через мерчант.

  1. Строк, вартість і умови доставки замовлення.

5.1. Доставка і повернення замовлення виконується силами Продавця або транспортної компанії за рахунок Покупця, якщо інше не передбачене Договором або діючим законодавством. Строк доставки не може перевищувати 7 днів.

5.2. Вартість доставки по м.Київ становить 25 грн якщо сума замовлення не перевищує 500 грн. Якщо сума замовлення перевищує 500 грн – доставка здійснюється безкоштовно.

5.3. Доставка в передмістя м.Києва сплачується за індивідуальною домовленістю Продавця та Покупця.

5.4. Вартість доставки по Україні залежить від діючих тарифів перевізника, і обговорюється окремо по кожному замовленню.

5.5. Доставка Товару по місту Київ здійснюється з 09:00 до 18:00 на наступний день (в суботу – з 10:00 до 15:00) до під’їзду або до воріт будинку Покупця. Якщо Покупець зробив замовлення та оплатив до 13:00 – можлива доставка протягом того ж дня. Товар, що доставляється на умовах передоплати, передається Покупцю при пред’явленні документу, що посвідчує особу, яка отримує Товар.

5.6. Якщо Покупець з неповажних причин (поважність яких не може бути підтверджена документально) відмовився від отримання замовленого товару, передплата Покупцеві не повертається.

  1. Права та обов’язки сторін.

6.1. Продавець зобов’язаний:

– виконувати умови даного Договору;

– виконувати замовлення Покупця в разі надходження оплати від Покупця;

– передати Покупцю Товар згідно з вибраним зразком в Інтернет – магазині, оформленим замовленням і умовами даного Договору;

– перевірити якісні і кількісні характеристики Товару під час його пакування на складі.

6.2. Продавець має право:

– в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Покупцем умов цього Договору.

6.3. Покупець зобов’язаний:

– своєчасно оплатити і отримати замовлення на умовах цього Договору;

– ознайомитись з інформацією про Товар, яка розміщена на сайті Продавця;

– при отриманні товару у перевізника впевнитися у його цілісності та комплектності шляхом огляду вмісту упаковки. У випадку виявлення пошкоджень та неповної комплектації – зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем повинен підписати співробітник перевізника.

6.4. Покупець має право:

– оформити замовлення в Інтернет – магазині;

– вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

  1. Порядок прийому та заміни товару неналежної або належної якості

7.1. При отриманні Товару від кур’єра або Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.

7.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником перевізника або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.

Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару.

7.3. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

7.4. У випадку отримання Товару у належному стані, але при виявленні протягом встановленого гарантійного строку недоліків пов’язаних із його роботою, Покупець має право на:

7.4.1. пропорційне зменшення ціни;

7.4.2. безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;

7.4.3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

7.5. При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, такі роботи повинні бути виконані протягом 21 (двадцять одного) дня з дати пред’явлення Товару. Датою пред’явлення Товару вважається дата його надходження до Продавця. В такому разі доставка малогабаритних Товарів і Товарів вагою менше п’яти кілограмів Продавцю та їх повернення Покупцеві здійснюються за рахунок останнього.

7.6. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (Продавця), Покупець, в порядку та у строки встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін умов Договору-оферті, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

7.6.1. розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

7.6.2. заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

7.7. У такому випадку, при підтвердженні Продавцем істотних недоліків Товару та при волевиявленні Покупця, сплачені грошові кошти підлягають поверненню останньому на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) календарних днів з дати повернення Товару.

7.8. У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється коштом Продавця.

7.9. Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару належної якості має право обміняти на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром. У такому випадку послуги перевізника оплачує Покупець.

Процедура обміну товару належної якості.

Згідно з положеннями ЗУ «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний. Обмін проводиться за умови, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Покупець, що бажає обміняти товар належної якості в 14-денний строк з дня покупки подає за місцезнаходженням магазину письмову заяву в 2 екземплярах, в якій зазначає наступні реквізити:

ПІБ, реквізити продавця;

ПІБ, місце проживання покупця, номер і серія паспорта;

ідентифікаційний код покупця;

підстава звернення, зазначення виду й опис товару, з приводу якого звертаються, місце придбання товару, доказ того, що товар придбаний за місцем звернення;

дата придбання;

опис, за якими ознаками товар не влаштовує покупця;

зазначення моменту, з якого покупець виявив, що товар його не влаштовує;

дії, які вчиняв покупець відносно товару після його придбання;

чи використовувався товар після придбання саме за цільовим призначенням;

чи збережено товарний вигляд, споживчі властивості товару;

чи пошкоджено пломби, ярлики;

чи здійснював покупець ремонтно-відновлювальні роботи щодо товару;

вимога, яку покупець ставить до продавця (чітке формулювання згідно із законодавством);

термін проведення експертизи покупцем (якщо сторони домовилися про відстрочення повернення товару на термін проведення експертизи з метою встановлення факту, що товар не був у використанні);

підпис, дата.

Продавець зобов’язується письмово засвідчити прийняття такої заяви після надання до огляду покупцем документа, що посвідчує особу.

Заява буде розглянута у 3-денний строк. Згода про дату наступної зустрічі між покупцем і продавцем (під час якої покупцю повідомлять про результати розгляду заяви) або про спосіб повідомлення покупця про прийняте продавцем рішення має бути зазначена в заяві.

У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар.

  1. Відповідальність сторін.

8.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.

8.2. Продавець не несе відповідальність за змінений виробником зовнішній вигляд Товару.

8.3. У випадку обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний непередбачуваний характер, які виключають або об’єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити й запобігти розумними мірами.

8.4. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили повинна протягом п’яти календарних днів у письмовому вигляді за допомогою електронної пошти повідомити іншу сторону про настання таких обставин.

8.5. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше п’яти місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.

8.6. Сторони докладають максимальних зусиль для вирішення будь – яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

  1. Інші умови.

9.1. Інтернет – магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір з попередньою публікацією його на сайті pressmarket.com.ua. Інтернет – магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на сайті, регулювати доступ до покупки будь-яких товарів, а також призупиняти або припиняти продаж будь-яких товарів на свій власний розсуд.

9.2. Інтернет – магазин утворений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.

icon-payment

Оплата товару проводиться тільки у безготівковій формі, шляхом переказу коштів на рахунок Продавця. Після замовлення товару, та вказавши при замовленні спосіб оплати “Оплата через банківський рахунок”, на вашу електронну пошту прийде рахунок. Цей рахунок можна оплатити:

  • вашого розрахунового рахунку на рахунок Продавця
  • через касу буль-якого банку
  • через платіжні термінали

При оплаті обов’язково вказуйте номер замовлення та товар у строці призначення платежу

Оплату також можна провести через систему LiqPay за допомогою платіжних карток Visa та MasterCard

icon-delivery

Доставка відбувається тільки після оплати товару

Доставка може бути здійснення кур’єром по м.Києву. Про це можна домовитись з Продавцем у процесі замовлення товару

Доставка через “Нову пошту”, згідно з діючими тарифами. Оплату вартості доставки бере на себе Покупець.

Примітка – ми не працюємо з готівкою, тому оплата після доставки неможлива.